יום שבת, 31 במרץ 2012

פיתוח יחידת לימוד א-סינכרונית


פיתוח יחידת לימוד א-סינכרונית

במסגרת קורס טכנולוגיות תקשוב ותקשורת למידה התבקשנו לפתח יחידת לימוד א-סינכרונית. דורית ואני בחרנו את הנושא "צרכנות נבונה". תחילה התקשינו מאוד בבחירת הנושא, דורית מגיעה מתחום השפה ואני מתחום המדע והטכנולוגיה אך מצאנו כי נושא זה חוצה תחומים ומאפשר לתלמידים להיות אזרחים וצרכנים טובים וחכמים יותר.

התחלנו לשרטט את מבנה היחידה בהסתמך על יחידת ההוראה שבנה משרד החינוך אך כאן התעוררה שאלה חשובה שאני שואלת את עצמי ואת המורות אותן אני מדריכה,  מדוע יש לקיים פעילות זו בכלים דיגיטליים ולא בכלים מסורתיים, חשוב שבכל שיעור או יחידה שאנו מפתחים נזהה  את  הערך המוסף"  של כלי התקשוב והשימוש בו ביחידת ההוראה .

עם שאלה והבנה זו יצאנו לדרך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה